Ingyenes bevizsgálás
A szervizünkbe behozott eszközöket ingyenesen bevizsgáljuk és csak a feltárt hiba ismeretében adunk pontos ajánlatot a javításra.
A javítás menete:
A hibás eszközt átvesszük nyitvatartási időben Öntől vagy fogadjuk futárszolgálaton keresztül.
Munkalapot veszünk fel, melynek egy példányát Ön kapja meg. Ugyanekkor a megadott email címre levél megy ki a munkalap megnyitásáról, mely - többek között - tartalmazza a munkalap számát és egy jelszót: Ezek segítségével Ön weboldalunkon keresztül folyamatosan tájékozódhat az eszköz javítási státuszáról. A munkalap megnyitásától a teljes folyamat online követhető weboldalunkon.
Kérjük őrizze meg a munkalapot, mivel csak ennek átadását követően adjuk ki Önnek a készüléket.
Szervizes kollégáink a lehet legrövidebb időn belül bevizsgálják a készüléket és pontos ajánlatot adunk a javításra, beleértve ennek várható idejét is. Az ajánlatot Ön a megadott email címére is megkapja. A bevizsgálás időtartamát alapvetően a hiba jellege határozza meg, de alapesetben nem haladja meg a 2-3 munkanapot. Az ajánlat betartását a javítás folyamán magunkra nézve kötelezőnek tartjuk.
A be nem kapcsolható készülékek esetében, alapesetben csak a készülék működőképességének helyreállítására adunk ajánlatot, az esetleges következményes hibákra csak a helyreállítást követően tudunk újabb ajánlatot adni. (pl. be nem kapcsoló notebook megjavítása után derül ki, hogy rossz benne a wifi kártya vagy nem bekapcsoló tabletben nem működik a kamera)
A javítást az árajánlat elfogadását követően kezdjük meg.
Az elfogadás történhet emailben, telefonon, személyesen vagy az online (www.ecszerviz.hu) felületen keresztül is. Ha Ön bármilyen okból ajánlatunkat elutasítja a készüléket összeszereljük és - átvételi elismervény ellenében -átadjuk Önnek. Fizetési kötelezettsége nincs.
Ha a javítás elvégzéséhez alkatrészre van szükség, azt az elfogadást követően megrendeljük, a várható beérkezésről a Megrendelőt már az árajánlat kiadásakor, előre tájékoztatjuk. Miután az alkatrészek szállítására és a vásárolt alkatrész garantált hibamentességére közvetlen ráhatásunk nincs, ezért az ebből fakadó problémákért, késésekért Megrendelőink szíves megértését kérjük.
Előleg fizetésére nincs szükség, mivel csak a teljes mértékben megjavított, hibátlan állapotban átvett készülék esetén van a Megrendelőnek fizetési kötelezettsége. Ha a javítást nem tudjuk az előzetes ajánlat szerint elvégezni, fizetési kötelezettség nincs.
A javítás elkészültéről Önt emailben értesítjük. A megjavított készüléket elvitel előtt gondosan ellenőrizzék.
Az elvégzett javításokra és a beépített alkatrészekre teljes körű jótállást biztosítunk a garanciális időn belül. A garancia az elvégzett munka értéke és a beépített alkatrészek függvényében, a hatályos jogszabályok alapján kerül kiszámításra.